31 maj 2012

Inköp

MARIMEKKO


Alla som var på marimekko partyt fick en sådan kasse



Eftersom jag blev medlem (gratis) fick jag servetter på köpet


 Denna hallon "påse" köpte jag
behändig med två fack, pengar/kort på ena
sidan, telefon på andra :)



Och denna party väska var vi rätt många som köpte
liten men rymmlig, bra på stass rundor i sommar
och man kan även ta bort banden så den blir en liten börs




Som tur shoppade vi med -15% så det blev lite rabatt åtminståne :)


Efter detta for jag och emmi på promenad till skidsporet jag och kim var till i förrgår, och denna gång var det mera folk i farten där. emmi testade också en karusell :D det bästa jag visste då jag var liten, nu börjar jag må dålit nästan bara av tanken att sitta i en.



Gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar