24 maj 2012

Torsdag

Blev dålig uppdatering igår kväll men jag blev nöjd med mina fransar och sen somnade jag runt 20 eftersom jag var så trött och slut!

Idag då igen när jag vaknade håxade jag att det är min sista dag med linser (åtminståne borde det vara så i några 20 år framåt) från och med imorgon kör vi glasögon en vecka å sen operation :)
Sen har jag också ringt hvc, så jag var dit. Förklarade då att hostat i fem veckor och snörvlat två. Hon tog mej åtminståne på allvar och pollen var också ett ?. Men fick två olika mediciner jag skulle testa och sen var jag på nya blodprov. Och faktist är jag nästan en ny människa, är inga täppt längre och lättare att andas :)


Men kolla in mitt blivande blåmärke, hon tråka å på å sökt å sökt i ett litet litet kärl som knappt syntes då on stack och jag kan sejja, detta var första gången det tog sjukt el. sved så jäkla mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar