12 maj 2012

Ägg

Var på talko till lite över två, for hem för att vi skulle fara på spinning men jag började må så jävla piss i bilen hem. For med e å j till masku istället å sen å handla! Glömde ÄGG. Typiskt idag när emmi skulle komma hit på frulle å jag hade inga ägg el kvarg hemma till mej, tur hadd ja smör å ost till emmis smörgås som hon tagit själv med hemifrån :D blev apelsin å banan åt mej! nåjaa Skulle gå ner till mamma för att låna två ägg så jag kunde koka till middag men blev bjuden på maletköttsbiff istället. Det tackar man inte nej åt då man är hungrig! For med mamma till prisma då hon skulle handla, passade på med äggen, gräddkvarg och morsdagsblomma! Nu ligger jag halvdöd i soffan för jag har huvudvärk men tror den börjar släppa med hjälp av ibuxin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar