9 maj 2012

Stressig dag

Ursäkta mej men har haft en jäkligt stressig dag idag! Vaknade åtta och fixade i ordning lite, sen skulle vi föra bilen till käyttöauto, lånade mammas bil för att smidigt åka vidare till stan var vi traskade å på före di skulle öppna banken. Var och skaffade försäkringar, blev helt nöjda :) bäst av allt är att vi kan använda våra bonus! Och eftersom vi blev nya kunder för pohjola fick vi Finlands speltröjjoR :D hahha! sen skynda hem och snabbt till jobbet! Nåja efter jobbet blev det snabbt hem och äta och sen iväg till Mehiläinen. Och det gick ju som jag tänkte, självklart kunde man fixa mina ögon! Då började jag bli närvös, eftersom jag visste vad jag kom att svara på om jag vill operera ögonen. Och jo jag bokade tid den 1 jun! Och Gud jag var närvös då jag bokade tiden, skötaren frågade tillome om jag vill ha något lugnande den dagen detta skall ske! Hon tyckte säkert jag frågade för mycket :D nu är jag inte alls lika närvös, kanske för att jag vet när allting kommer att hända. efter detta besök for vi och tränade, och sen handlade. Och sen var Emmi å Joni hit cyklandes en sväng. Därför har jag inte hunnit blogga någonting för nu och nu skall jag sova! Gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar