7 maj 2012

Ej närvös längre :D

Okej nu måste jag inte vara närvös längre. När jag förde bilen till mamma sa jag att när jag sitter hemma så grubblar jag på om jag skall el inte skall ringa till mehiläinen så tykte mamma ring nu. Men då blev ja nästan ännu mer närvös. Så mamma ringde hahha. Och nu är jag inte mera närvös alls. Fick veta att det bara är en kontroll om man kan el inte kan operer ögonen. Sen kostar nog förundersökningen 260€ - fpa (de va ju synd att detta inte var gratis som jag trodde) å operation 3090€. Så nu på onsdag skall jag åka å se om de kan göra operation och sen får jag vell börja grubbla igen. Nåne tror man inte grubblar längre då man talat med dem. Bokar säkert datum till operation :/ :D
Satt föresten och tala med mamma så länge att jag han inte gå hem före kim slutade, han kommer efter mej och vi var och tvätta bilen :) Nu hänga tvätt, äta nånting smått och sen traska iväg till jobbet. Fick också veta att jag jobbar bara till 17 ist. för 20 imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar