5 maj 2012

Lördag

Talko, check! Jag vet faktist int hur mycket målade bräder jag och Emmi burit idag! Jätte mycket åtminståne, så mycket att det känns i armarna. Gjorde nog lite annat också :) var kul! Sen kom Kim efter oss och då kan vi säga gymmet, check! Var på spinning å trampade som aldrig förr, gav allt fast jag har denhär evighets hostan! Men man var rikti på hugget efter talkot så det var nog därför. Skulle vi inte farit på spinning så skulle jag ha fortsatt att slita på carpella! :) hemma sedan fixade jag en LCHF paj blev super gott. Sen städade jag köket, känns ju också super! Och nu eldar jag så vi får lite värme hit i huset. Men vilket mys väder ute :) Och när jag talar bara om jag hela tiden så spelar faktist Kim cs så jag har faktist gjort allt detta själv :) nu vänta bara på att tvättmaskin skall bli upphängd av KIM så skall vi åka iväg till Emmi å Joni :) bilderna blir vell huller om buller som vanligt med iPhone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar