21 maj 2012

Gröna fingrar

Igår var jag så slö så jag orkade inte blogga mera på kvällen, men gårdagen gick i slöandes täcken. Kolla hocki hos mamma och åt subway och somnade kl 21! Idag igen var jag så trött då jag skulle stiga upp men det gick sedan då Kim steg upp fast han var ledig, då kunde jag inte ligga kvar! Jobbade från 8-15.40 kom hem å lagade mat till kim som inte fått någon mat på hela dagen! Kim har föresten klippt gräset för första gången i år! Sen Skruvade jag ihop min Ikea terasshylla LERBERG som hyllan så fint heter. Sen somnade vi i sängen! Vaknade och bestämde mej för att åka till blomgården och handla lite blommor, tankade också bilen och var in till prisma efter två krukor och lite jord! Kom hem och planterade blommorna och plockade fram stolkuddarna till terassen. Emmi å Joni kom också hit, Kim å Joni fick för sej att åka till kokkola och kolla fälgar så jag och Emmi for ut på en glass. Fick också super hostmedicin av Emmi, fast det var slemlösamde har jag inte hostat på ett tag och det är så SKÖNT! Har funderat om jag kan ha något liknande till pollen allergi eftersom jag är så täppt i näsan också. Kim har föresten meddelat att han köpte fälgarna. Nu skall jag kolla lite tv och börja sova. Gonatt :)

2 kommentarer: