8 maj 2012

Hejj hejj

Jobbade från 9.20-17 men det blev till 17.15 och ni vet dendär irriterande känslan man får då man märker att föräldrarna inte börjar komma å man är sist på jobbet. Det hände mej idag. Okej det gjorde absolut ingenting för jag hade inga planer men man börjar genast fundera att tänk om barnet skall vara till 19 el någo liknande, att tänk om vi bara haft fel tid å nu skall jag sitta två timmar till. Nåja då jag kom hem fixade jag lite mat el. Mat å mat blev laxröra å ägg eftersom min lax och cream fraîche säger tack och hej imorgon. (9.5.12)! Sen hämtade vi teas bil och förde bort släpkärran, motorsåg och sådant till Moffa å Mommo. Vi blev lite sena så vi får ta stormossen någon annandag, men huvudsaken att kärran ock skåpet är borta. Har fixat nya spotlampor både till köket och wc, så lite har vi nog fått gjort idag :) Och nu fixas här köttfärslimppa till imorgon.



Checka in Kims tvillingägg på jobbet, en hel kartong med tvillingar. Hoppas ni förstår, i ett ägg fanns alltid två äggulor! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar