1 juni 2012

Äntligen över

Äntligen är detta över, så som jag har väntat på att denna morgon skall komma och gå :) Nu ligger jag hemma och mår super. Operation gick bra, och det kändest ju ingenting. Var helt onödigt att jag var orolig/spänd/nervös el vad jag nu en var över detta. (okej jag e ofta lite nervös för sånt jag aldrig gjort för och sen då man ännu hör ordet OPERATION blir det ju genast lite hemskare) Blev faktist lugn då jag kom dit så behövde inte dendär lugnande tabletten som jag talade om tidigare. Gick bra utan :) nu ser jag bra men känns ennu som lite skräp i ögat och ser lite lite suddigt ännu, men detta hör till och går över under dagens lopp. Nu skall jag vila ögonen tills Kim kommer hem ;)

Vad kan jag annat säga, JIPPII jag ser utan glasögon och linser :D och helt otrolig känsla att se tv texten el faktist allt så bra, å bättre blir det :) glömde föresten mina brillor där så får se om jag får hem dem nångång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar