20 juni 2012

Jävligt nöjd

Alltså jag är så jävligt nöjd över mej själv idag. Tog med mamma på en promenad/springrunda. Okej vi började med att gå till skidspåret skogsvägen som jag och Kim gick en gång (ca 20 min) och sen sprang vi ca 1,5 varv runt spåret och sen fortsatte vi ut ur spåret vid start och sprang hela vägen hem. Och det gick så lätt på något sätt. Luften var perfekt, inte alls för varmt och lite svalkande vind. Uppförsbackarna gick lätt och andningen var lätt. Okej började kännas kanske de 2 sista kilometrarna. Man var och blev bara så jäkla positiv. Och sen då man kommer hem och väntar på att få se hur lång sträckan blev 10,6 km från då jag startade klockan. Tiden var nästan 1h10min.

Sen har jag också friserat Kim på nytt :) och vi började kolla en gång i Phuket igen.

Och nu kan jag sova jäkligt gott, gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar