5 juni 2012

Rensa rensa

Godagens

Efter jobbet idag satte jag mej framför datorn. Fortsatte att rensa i min mexicobok mapp. Ändast 253 bilder kvar. :) Men skall nog bläddra igenom en två gånger till och ta bort dåliga/likadana bilder. Men nu är jag på god väg. Och Lisen om du läser detta så skall jag fixa bilder till er också snart. Jag är bara så himla trög, förlåt!

Nu funderar jag ta en liten paus och kanske gå ut och gå men solglasögonen i detta muliga väder. (Det är ju inte att anstänga sej så mycket så det kommer svett i ögonen, som var förbjudet första veckan :D ) Undrar vad folk tror om mej när det är mulet och jag går med solglasögon :D Och om inte detta blir av och vi inte kommer på något annat så fortsätter jag vell här framför datorn :) Men det känns som att det skulle behövas en paus.

2 kommentarer: