2 juni 2012

Lördag

Nu såg jag att mitt kvällsinlägg från igår inte kommit fram, inte för att det sto så mycket. Låg mest och vilade igår och sov lite nu som då var så trött då jag kom hem från Mehiläinen, men som mamma sa operation e alltid en operation (hon mena att man blir trött) sen blev jag bjuden på mat hos mamma. Var också ut och körde lite med kim på kvällen och en sväng via Emmi och Joni. Var hemma nie eftersom jag skulle droppa mina antibiotika droppar och efter det somnade vi nästan bums!

Steg upp lite före nie idag för jag skulle ha antibiotika droppar, och blev nästan lite skrämd då jag vaknade för jag tyckt jag så suddigt, men har ju sovit med någo sorts koppar för tejpade på ögonen så jag inte kan gnugga ögonen på natten så då jag tog bort de så var ögonen smått kladdiga av gårdagens droppande, så nu ser jag bra igen efter mitt första morgon dropp! Som tur :) nu ligger jag och kollar Nyhetsmorgon, skall snart lägga på lite kaffe och koka ägg tror jag :) Måste ännu också säga att jag har så sjukt i mina nedre magmuskler, kim tror att jag spände mej på något sätt då jag låg där på operationsbordet och det är nog sant tror jag :D

Tycker också lite synd om de som blir utexaminerade idag eftersom vädret inte riktigt är på top, själv hade man strålande sol den dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar