29 januari 2012

Söndag

Fick börja med att elda då man vakna. Sen titta tv kom ett jätte bra program. Har också varit på promenad med älskling tror det tog ca 1,5h :) KALLT!! Men skönt. Började också fundera vad jag skall baka för tårta imorgon för på tisdag blir det första kalaset :) eller skall jag vara lat och köpa en färdig? Men själv lagad är nog godare. Får se vad jag är på för humör efter en jobb dag till halv fem. Sen har jag börjat fundera och packa i mitt huvud, rolit rolit men det känns som att det ännu kommer bli stressit med allt kalasas, kaffe bjudas, allt som skall handlas och skaffas till resan och packande, men vetja det ska gå, mamma lovade hämta reseförsäkring imorgon så då e det ur värden :) nej nu titta nån film kanske och hoppas på att man årkar se Wallander..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar