24 januari 2012

Baka baka bulla

Morgonen började jäkligt trögt, när jag skulle stiga upp ur sängen slapp jag först ingenstans, nacken hade fasnat på något sätt. Sen skulle jag gå i duschen och kunde knappt lyfta upp händerna och tvätta håret! Sen duschade jag så varmt att det brände och på något sätt släppte det så att jag kunde kolla lite till höger, blev nästan sen till jobbet för att allt tog sån jäkla tid.. Vid lunch kunde jag börja se smått till vänster. Nu ikväll kan jag se åt både höger och vänster men det "ömmar" el vad skall jag säga! Nåja efter jobbet då slappnade jag av så jag somnade en timme, började genast knåda ihop en ny bulladeg för efter 00.00 skulle min jäst blivit gammal. Medan degen jäste rörde jag ihop till en banankaka som jag skall bjuda på på torsdagens Tupperware party :) bullarna slängde ja just i frysen, tar vell fram dem då det blir 22 års kalas :) måster säga att bullarna blev bättre en sist och kakan blev fin :) nu ta en värktablett och hoppas på att nacken inte krånglar imorgonbitti och sen sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar