14 januari 2012

Emmi 21

Började dagen med att diska, sen vika tvätt och tvätta. Sen blev det frukost och efter det tog jag och damsugaren en sväng om. Torkade damm och vattnade blommor också. Kim kom hem och somnade och jag tog bettan på en rundtur till stan. Var livrädd för halkan och det var första gången jag körde henne sedan vi tog hit henne vid jul. Men hon gick snällt och fint. Bättre en då kim kör (om jag själv får säga :) ) Gick och sökte en present till Emmi som fyller 21 idag. Hittade inte det jag skulle ha så till sist blev det citymarket och en muffinsplåt+choklad och en vinflaska :) men F*N vilken kö det var stog 30 minuter minst.. Nåjaa fixade kräftsoppa till middag, super gott.



Sen blev det att åka till Emmi på Kaffe och Tårta, va också super gott. To några bilder där också. Sia å Olli va också där fast dom int fastna på nån bild :)











Trevlig kväll har det varit, nu sova, gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar