8 januari 2012

4 dagar

Torsdag,

Jobbet kl 6, kom hem och somnade på soffan :)
På kvällen blev det spinning, powercore och zumba med mamma.


Fredag,

Vaknade och for och hälsade på till mommo å moffa,
sen hem och packa till styrelsefesten som skulle vara på värlax.
Vi lagade god mat tillsammans, jag å Emmi lagade kräftsoppan till förrätt som
blev super god, sen blev det innerfile, klyftisar, 2 såser och sallad, som efterrätt hade
vi bondost och hjortron och sorbet. Supermätt var man och sen blev det dags för badtunnan :)








Lördag,

Jag och Emmi vaknade tidigt och började städa, åt morgonmål och hoppade i bilen och for hem.
Var superfint väder. Hemma väntade jag på Kim som slutade jobbet, for och handlade och gud vad bilar i trafiken. Lagade god paj. På kvällen kom det lite folk hit, drack lite och for till stan. Rocktails och Ollis. Var också jätte trevligt fast jag tänkte först att hur skall jag årka festa två dar, men det gick.



Hade lite dåligt med bra bilder. Caddi var också ut en sväng men syns inte på bild :)


Söndag,

Idag har vi bara tagit det lungt, suttit framför tv:n, äldat i spisen och ätit pajrester. Skön söndag och veckan som kommer jobbar jag kväll så jag har sovmornar en vecka framöver :)

1 kommentar:

  1. ja snor några bilder från villan, om de går braa! :)

    SvaraRadera