22 januari 2012

heljen

Lördagen började med ett spinningpass med mamma. Åkte till GW gallerian och kollade på lite saker :)
Sen och handla mat, köpte en sling färj för att jag ville göra något med mitt tråkiga hår, blev kanske lite vel mycket slingor så ganska mycket brunt försvan men ändå helt okej, är vell en vane sak :)




På kvällen for vi och hämtade Sia å Olli å så for vi till Emmi och Joni på fest, var kul. Åkte sedan till Ollis, några bilder kommer här . . .








Söndagen började lite trögt, låg på soffan och kollade tv. Sen ringde Emmi och frågade om vi skulle fara till amarillo och äta, och visst kunde vi hänga på. Fick brottom och knådade ihop en bulladeg som skulle få jäsa medans vi var borta.



Efter maten for vi och röstade, och sedan hem. Började genast med att baka mina bullar.





Emmi å Joni kom ännu till oss på kaffe på kvällen och då blev mina vanliga bullar till faslasbullar, sådana blir det också imorgon på perfect home partyt, men i lite mindre modell :)



Sen blev det ännu att kolla på Jhonny English. Nu kollar jag på Wallander och skriver på bloggen snart och sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar