18 januari 2012

Bilen

I måndas förde mamma mej och Kim till flygfältet till kl 6.00 vi flög först till Helsingfors och därifrån vidare till Stockholm, hade glömt hur rolit det var att flyga, men nu igen är jag närvös för flygresan till Mexiko :) vi tog bussen från Arlanda till Enköping och han som sålde bilen kom och hämtade oss, han var super trevlig. Då vi kom till hans företags garage och han öppnade dörren och jag såg bilen nytvättad och ren så visste jag genast att det var denhär bilen jag vill ha, gick bara och funderade vad kim tycker och tänker, tydligen tyckte han samma sak för det blev den bilen. Båda supernöjda fast det är Kims bil :) vi for in till Stockholm åt på Burger king, gick runt i affärer och sen tog vi kvällsbåten till Åland. På Åland har vi hälsat på Kim släkt och hans lille kusin har växt sedan vi va här över jul. Så söt. Idag har vi hälsat på kims mormor, drack kaffe och åt en bulle :) och sen fick jag av kims mamma ett presentkort till guldviva i födelsedagspresent så vi var dit och handlade ett par örhängen som matchar ett halsband jag fått av kim :) nu sitter vi på båten påväg hem. Får se vad vi hittar på för tidsfördriv för kim har redan tråkigt. :) här kommer två bilder på nya bilen :)

1 kommentar: