2 januari 2012

denna dag

Idag började ja jobbet kl 6.00 enkom för ett barn. Tror ni inte att första ungen kommer 6.25, lite störande.
Får se hur det går imorgon då jag börjar 5.30 betyder väckning kl 5.00 usch, och då skall jag ändå inte klaga när älskling stiger upp ca. 4.15 el. klockan ringer då och han börjar jobba 5.00 nästan varje morgon kan man säga. :/

Nåja efter jobbet blev det lat i soffan och film. Var så trött! Sen hade vi svinkallt inne, 19 grader så jag började elda och vi lagade mat. Sen blev det lite lat i soffan igen och sen bestämde vi oss för en promenad i snöstormen. Var skönt men lite kallt i ansiktet, tur hade jag en varm stickahalsduk som jag fått av kims mamma till julklapp som hon gjort själv, för alla mina bra utekläder är på dagis.

Nu blir det snart att ta natten, blir vell att titta lite tv först så man somnar. På tal om att se lite på tv före så skulle jag hellre läsa en bok före och jag fick faktist ett bok tips idag, ensamma mamman, tror jag skall gå till bibban imorgon och se efter :)


Var så fint när vi äldade då mamma putsade upp glaset (första gången på denna tid vi bott här) i lördas då hon hjälpte mej när jag städade.
Synd bara att man väntat med att putsa då det var så jävla lätt med bara papper och vatten!
Själv trodde jag att man måste använda glasputsmedel och sånt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar