31 januari 2012

Kalas

Drömmar, ibland fattar jag inte mej riktit på dem. Idag t.ex då kim hade farit till jobbet och jag är i ett stadie då jag nästan halv sover och drömmer. Alltså jag känner i drömmen hur nån sätter sig på säng kanten och jag känner hur sängen börjar luta, jag kan höra hur någon står i wc och tvättar tänder med el tandborste, spolar i wc:n, sen ännu att någon låser dörren eller att någon kommer in. Allt sånt som kim gjort före han far på jobb, så på något sätt fastnar det i mitt huvud och jag drömmer om det! Jag måste riktigt öppna ögonen och lyssna fast jag vet och känner att jag drömmer men det blir en så magisk känsla att jag måste kontrollera att det är sant. Och bra nu har jag fått detta berättat. Nåja sen Stress efter jobbet idag men det gick ändå helt bra, typiskt va ju att när jag klädde av mej jackan hemma kände jag att jag glömt arbetstelefon i fickan så typiskt då man har bråttom, fick lov att traska tillbaka till dagis. Sen fick jag vispa grädde till mina fastlasbullar, smälta choklad till mina kokostoppar, plocka ur diskmaskin, fylla på diskmaskin, plocka fram koppar å fat, ladda kaffekokaren, fylla på kex skålarna, tända faklor, (våra lykt ljus var slut) fixa håret och byta tröjja, Kim tog en fusk damsugning och sen ringde det på dörren, Tea, pappa, majkku, Fammo, Faffa och en kusin kom på kalas. Var kul och första gången Fammo och Faffa träffade Kim och de hade väntat så för att se hur vi bor :) bästa på kvällen var min lottvinst på 50 e som jag fick av pappa :) for och löste ut den före top modell började :) och ny e ju det slut, kanske dags att gå å sova. Gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar