26 april 2012

torsdag hela dagen

Torsdag


Vaknade med huvudvärk och kännde mej febrig. Sökte fram febertermometern. Efter första mätningen visade den 38.6 å ja tänkt bara nä dehär kan inte vara sant, efter andra 36.1. Man blev ju arg på mätar jäveln. Slängde in ibuxin å traskade till jobbet. Kännde mej helt okej efter en kopp kaffe. Men ooj vad arg jag kan bli på denna hosta som suttit i en vecka och det händer ingenting.

Efter jobbet, hade kim fixat lax. Åt och böt kläder och for på kurs. Tänkte cykla men det började regna så jag tog bilen, och ojj vad den luktade målfärg där inne då den varit på målning igår :) Gott!

Som sakt var det sista delen av barn och ungdomsledarkursen och det var idag vår tur att leda. Vi var tre grupper. Min grupp hade tygtryck så vi tryckte /skrev på tygkassar, vilket var skojj. Vi skulle själv planera, fundera och fixa mallar och sånt. Sen skulle vi "lära" ut åt de andra hur de skulle trycka sina egna kassar. :)
Grupp två hade cupcakes, vi fick fixa egen frostning och dekorera dem.
Grupp tre hade utelekar, de visade och berättade några lekar för oss och så lekte vi.

När vi alla hadd gjort våra "saker" drack vi kaffe och åt cupcakesen, var gott men jäklit sött. Och nu ångrar jag mej att jag drack kaffe sådär sent. Är inte ett dugg trött :/ Vi diskuterade hur vi tyckte det gått och vad vi kunnat göra bättre, vi bedömde varandras ledar roll? heter det så? Till sist drog vi igenom några sammarbetsövningar som var roliga och satt och diskuterade om hur kursen varit.

Sen var det bara att åka hem. Nu har jag skrivit detta och skall fösöka göra nånting så jag blir trött och kan somna.

mina cupcakes
en massa cupcakes


min tygkasse som jag skall ha som extra när jag
åker och handlar med min shoppingkorg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar