19 april 2012

Shopping korg

Har haft fullt upp idag igen. Efter jobbet for jag å Kim till sotka, skulle kolla in en stor soffa men den var ful och skulle inte passa in här. Sen gick vi in till asko, köpte mej en korg och detta är inte tant varning. Ända sedan jag så Kims mammas korg har jag velat ha en egen att traska med i affären och nu har jag en :) den e brun med vita prickar, som ni ser på bilderna. Man får gärna köpa den mindre modellen som överrasknings present till mej när som helst, den som rymmer bara pengar, nycklar kalender och sånt smått, den är så söt! Kl 17 började barn och ungdomsledarkurs som jag skulle på med Emmi men tyvärr hade hon blivit sjuk, men for själv ändå. Nu hoppas jag att jag inte blir sjuk, har ju ändå varit med Emmi ganska mycket på senaste och själv har jag lite krasslig hosta. Men jag har inte tid så jag blir nog inte sjuk. Men ja kursen var bra, och den fortsätter på måndag. Och på måndag tror jag den information jag behöver mest kommer :) blir intressant :) efter kursen som slutade 20 for jag till prisma och shoppade med min korg :D och nu väntar jag så på imorgon och denna helj är verkligen Välkommen, har känts som en hel evighet denna vecka. Ne nu e jag helt slut så nu får jag söka upp sängen. Gonatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar