18 april 2012

Ny frisyr

Idag har det hänt mycket rolit igen :) Först på jobbet har vi gjort morsdagspresenter och sen senare på dagen fick jag veta att jag skall byta avdelning på hösten till BLÅsippan, småbarnsavd. på svenska. Kommer att bli rolit och intressant att jobba på mitt modersmål och att få "nya" jobba kompisar. okej kommer att sakna Sarita och Heidi, lika mycket som jag saknar Anne då hon böt avdelning. :/ :)

Då jag hämtade posten idag hade vi fått brev från Åland, brevet var märkt med ordet BRÖLLOP, trodde genast, och sa till Kim då jag kom in att: vet du vad, tror Moster skall gifta sig, han bara skrattade (han viste redan vem det var) för en sekund tänkte jag på Kims pappa och Marika, fick en ledtråd: de e bara barn. Stod helt stilla i mitt huvud, fram och tillbaka for tanken på Kims älsta lilla syster men den for lika snabbt som den kom?! Bröllops inbjudan var från Kims kompis Benjamin och Emma. :) Så sommar bröllop blir det 30.6

Sen blev det massage hos Sia. Var super skönt! Tack. Efter massagen skulle jag fara till piffi och handla ris till Kim, tog en sväng via frissan för att kolla om de hade tid. (fick en snille blixt vet ni) Och tid hade dom, fick sätta mej i stolen och bli klippt genast. Fixade en pannlugg och klippte kort i nacken.

 Och nu kom mamma hit för att spela lite kort :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar