14 april 2012

Carpella

Tog lite bilder då jag var på talko. Var häftigt att se denna skapelse i verklighet innifrån. Tyckte det kändest lite mindre en vad jag trodde. Men okej då det blir färdiga ytor ser allt större ut igen :) Såg tyvärr inte källar våningen. Kan ocks säga att utsikten är super bra :)

Och jestas jag e sjuk i armarna, sträckte säkert någon muskel el liknande. Det minsta lilla tunga jag lyfte tog så sjukt. (gick bra i börjane tills jag och tommy skulle börja såga brädor). Så min uppgift idag var att bära och såga brädor och isolera. Riktit kvinno jobb visst? Har isolerings"damm" i ögona ännu känns det som. Men roligt var det. Blev bjuden på mexitårta ikväll också, men hade tyvärr inte passlit. :)

festsalen mot scen

festsalen mot fjärdin

festsalen
festsal

Blivande Ingång


ingång mot fjärdin

kök/servering

blivande kök

kök


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar