15 april 2012

Morning

OJ VAD ROLIGT ATT KOLLA GAMLA BILDER
så nu bjuder jag på lite nyår 2009/2010 bilder
<3









Vaknade 03.34 inatt av att denna LASGO låt vrålade i min dator. För igår före vi for till sia och olli hade vi på youtube och jag hade bara pausat denna låt, så tror datorn har startat om sig själv mitt på natten! Var super jobbit. Och första jag trodde var ju att nån var här inne före jag hörde att det var musik. Ibland tänker man att man skulle behöva använda "säkerthetshaken"? i dörren på nätterna. Vi har en sådan för de som bodde här före använde den så att inte lillkillen skulle öppna dörren och gå ut själv. Men vi har använt den bara en få tal gånger. Men vilken billig livsfösekring man skulle ha där!

Nej nu skall jag koka KAFFE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar