15 april 2012

Söndag

SÖNDAG

Efter att jag hade druckit mitt morgonkaffe (som va äklit) for jag å mamma på en promenad. Var så härligt att komma ut i friska luften. När vi promenerat färdigt kom mamma hit och vi fixade käk, blev upptinad Kräftsoppa. Super gott igen. Eldade och tvättade kläder. Tog en 1o min powernap på soffan med kim som sedan flyttade till sängen. Emmi kom sedan hit på kaffe hon hadd med sig grädde och jag hade fixat en kladdkaka igen. :D Men denna gång med mörkchoklad mint bitar. Efter kaffe for vi och förbrände kalorierna vi stoppat i oss, och tog en runda i vasa böle. Blev ju super vackert väder med lite sol. Nu blir det dusch och sen förhoppningsvis en film i sängen men älskling. 




kladdklaka färdig för gräddning
färdig gräddad kladdis





















emmi på kaffe besök

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar