1 april 2012

1:a April

Som sakt blev det gymmet, och rolit va de, och skönt efteråt. Satt tillome en liten stund i bastun. Vi skulle ha farit till jeppis å ät KorvGörans ikväll, men då kim hämtade mej från gymmet hade han fått dunder huvudvärk! Så nu ligger han och sover. Kanske lika bra också att inte vi for nu ikväll om man kollar ut på vädre. USCH å FY vill inte ha vintern tillbaka!! Vi får ta det någon annandag :)

Kom just på att det är ju första april. Själv har jag ännu inte blivit lurad. Först när kim frågade i bilen påväg hem från gymmet om jag blivit lurad så tänkte jag snabbt att tänk om han lurar mej med sin huvudvärk. Och sen i sin tur tänkte jag att tänk om emmi tror jag lurar henne att vi inte kan åka till jeppis. Men nej, han har nog huvudvärk på riktigt.

Själv satt jag mej framför datorn denna gång, inte i soffan med paddan som ja brukar. Och jag har kollat bilder och skrattat. Fick lite för mej med det här att ha kort hår. En liten del i mej säger att ja skall klippa mej. Men NEJ jag tänker inte jag sparar ju, och snart kanske jag kan få en fin frisyr. Det värsta är ju att man skall spara å spara när man vill ha långt tillbaka. Eller jag vill int ha långt långt utan jag skall ha kortare i nacken och då menar jag kort kort och längre fram. Men denhär ena sidan av min skalle växer ganska trögt. :)

NU lite huller om buller bilder på mej med kort hår :)





















Har ju också haft långt hår nångon i tiden. en av de första bilderna på mej och älskling <3



SEN så fyllde ju moffa 74 år igår och moster fyller 50 på onsdag så här kommer en bild på de två  :D




Nej nu skall jag fixa lite käk och kolla tv. Skall ännu göra en sista uppdatering av snö mängden till er på ÅLAND!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar