6 oktober 2012

Pizza och film kväll

Fick mycket fixat idag på byggtalko. Tyvärr tog jag inte med mej kameran från bilen så fick inte tagit någo bilder. Men vi var säkert +30 pers. Har städat, plockat och fixat en massa. Och jo det roliga var att förra veckan frågade jag j-o om det kommer att finnas någo kvinno göra där så man inte bara står och kollar på typ. Han sa att jå! Nåja ett tu tre står jag och Emmi hjälper till att spika takpaneler (inte riktigt kvinno göra men roligt var det :D ) sen har jag också fått vara med och riva och bygga upp byggvagnen el vad det nu en heter. (Den vi står på då vi fixar taket) har aldrig gjort sånt förr. sen har vi också fått njuta av god soppa som marthorna kokat. Fick en bild av Emmi då vi fixar.

Ikväll har vi varit efter pizza/kebab med Emmi å Joni och kollat en film. Nu är det dags att börja söka upp sängen känns det som. Och imorgon skall jag nog åka på lite byggtalko igen :)

2 kommentarer:

  1. irre föstås :p7 oktober 2012 kl. 20:49

    MEN ÅÅ, kvinnogöra hit å kvinnogöra dit. Int böv man ju en tjonkelidonk millan bejnen fö ti såg ett bree! :)

    SvaraRadera