5 oktober 2012

Fredag

På jobbet måste vi använda våra egna nycklar nuförtiden för att öppna städskrubb och klädvårdsrummet. Nåjaa jag har bl.a. sprungit med lakan av och an idag och använt min egen nyckel. Nå vad tror ni händer. Jo då jag promenerat hem i ösregn och skall öppna dörren va nyckeln borta. Bara att traska tillbaka i ösregnet och leta efter nyckeln. Hade den nog på min hylla men ganska långt bak så därför såg jag den inte då jag skulle hem. Och oftast lägger jag den direkt i väskan men det hade jag tydligen inte gjort denna gång. Så jag var ju genom våt då jag väl var hemma. Sen har hela eftermiddagen varit trög fast jag längtat så efter fredag och nu var den inte alls lika kul :( har fört Kim och två grannar på fotbolls bastukväll nu ikväll och själv skall jag vell åka iväg och hitta på något med några kompisar. Hoppas det blir kul för skulle verkligen behöva något uppiggande i detta skit väder!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar