8 oktober 2012

Backar

Det stog backar på vårt schema och BACKAR tränade vi! Jäkligt skönt att komma hem, gå i duschen och nu slöa framför tvn. Tror jag skall göra förflyttning till sängen och läsa lite bok.

Skall också försöka vila å gå och sova i tid denna vecka för skall jobba lördag och söndag på dagis. Och sen var det ju talkot nu föregående helj och heljen före de var jag ju på solgård på lördan. Så det känns verkligen som att jag måste vila så mycket som möjligt så jag kommer att orka. Men det kommer ju en belöning 15h övertid och lite extra pengar. + att jag har ca 5h övertid från förr. :) sen skall jag nog ta ut allt i sträck och bara ta det lugnt :)

Tog föresten en bild på mina nya "mittimellan" storlek skålar från perfect home, vit lilja :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar