27 oktober 2012

LÖRDAG


Och idag har jag jobbat från klockan sju till fem. Gick ganska lungt till på jobbet idag först lite lek med första kidden och sen skrev jag nya kvällslistor för en tid fram över. Utevistelse med promenad i två timmar, kan säga vi kom inte SÅ lång som vi skulle ha kommit om jag fått gå i min takt :D och nu skall ni inte tro att en två åring gått i två timmar i streck, vi hade vagn och så har vi lekt i olika parker. Sen kom barn nummer två och vi värmde soppa. Sova Sova Sova och jag läste bok under en filt IGEN! Mellanmål, paketera lite farsdagspresenter, men nu undrar jag om jag gjort lite fel :D och sen ut. Så var denna dag slut. Duschat, slappat i sängen brevid en huvudvärks älskling, ätit gårdagens rester, bloggat, eldat och nu sitter jag här igen och väntar på min frendi emmi och så skall vi hitta på något. Skulle kunna gå och meikki mej lite ifall vi skall vistas bland folk :)

 
 
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar