22 oktober 2012

Måndag

Bara jag orkar röra mej till min dator så ska jag göra ett inlägg om helgen som varit, men inte nu :) idag har jag invigt mina vinterkläder för denna säsong, tamme tusan vad kallt det var idag. Nåja varit lite halv slö och stått och frysit på eftermiddagen så då jag kommer hem har Kim eldat, tror ni man hade någon ork och lust alls att åka på raska fötter idag? Njaa inte heller då mamma och Tea varit sjuka och inte kom med! Nåja jag for ju till sist, och tamme tusan vad glad jag var för det. Var super kul idag, sprang inte på nån jäkla gruspaln och det var lite olika övningar med pulsen i fokus. To i så att jag sträckte? benet eller nå, är så sjuk och limin i höger ben typ i låret. Men vad gör nu det, behöver inte springa nästa måndag för då är det my sports som gäller. Fick gå i en varm bastu då jag kon hem, var ju också skönt. Sen blev det lite knäckebröd och glass framför tv:n. och vi har det så varmt och skönt så inatt behöver jag nog inte söka upp mina sticka sockar att dra på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar