1 maj 2014

Vappen

Maskerad på dagis, tog min alien utrustning och stack på jobb :)

Hemma blev det att städa, fixa lasagne och elda, brann som fan & värmde! 
I väntan på mina polare knäppte jag några bilder, kan bjuda på dem även här!
Satt en stund i solen!
Och en kul grej, skulle gå till köket och tömma diskmaskin, tykte jag så bens bil på parkeringen men ingen ben! Kollade ut och han stog inte på trappan, kollade terassen men inte där! Nåja tänkte någon har vell en likadan bil! Efter en stund ringer han på och då hade han varit och hälsat på grannen först, att han aldrig lär sej vilken dörr jag bor i :D 

Härs spelar vi absolut överens! :)
Sen blev det pullo med emmi och Irre!



1:a maj! 
Vaknade med huvuvärk och förskyld! Känt mej lite skakig, kanske man kan kalla det krabbis, inte vete jag! Men fick värdens väckning, efter max sex timmar sömn ringer Caddi och frågar om jag skall hänga med till torget! Hon erbjöd mej kyti så jag inte skulle vara en trafikfara såhär dagen efter, så okej varför inte, skulle satsa på kl 12 men den var nog närmare 15 före vi kom oss till torget. Kollade läget och köpte årets första bollglass. 


Och fjant jag läggde mej på soffan och tänkte sova men kollade en film istället!
Nu skulle man kunna börja aktivera sej pånytt och hitta på nå! Då man har en semesterdag imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar