31 maj 2014

Ledig dag

Gårdagen var nog ett kapitel för sej :D spenderade min lediga dag på stan. Mitt första sällskap var Moni, gick i butiker och åt lunch i saluhallen!
Och sen ännu gw med emmi! Full fart från 11-17 och ändå hittade jag nästan inget. Så är det alltid när jag är ute efter något så hittar jag inget! Får far en ny dag pånytt! På kvällen från 18-00 så blev det fixat en stor överraskning! Mer om det kanske sen haha :) så då jag kom hem stupade jag i säng och vaknade först lite före 11 idag. Och nu kommer jag inte riktigt igång, vet inte riktigt var jag skall börja. Sitter och kollar Stockholm maraton just nu och funderar själv på en runda men har inte riktigt någon ork! Tänkte klippa gräset men det har regnat. Kanske man skulle städa el fortsätta kolla maraton.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar