18 maj 2014

Bättre helj

Lördag
Blev en 10km springrunda i solskenet, Huh va nästan för varmt! Och andra varvet i skidspåret såg jag en orm som låg mitt på spåret, tur såg jag den så jag inte trampade på den. Yök!
Sen frukost på terassen, härligt 
Solade typ en timme på terassen men fick sen ti nervren och for ti caddis balkong med lite mindre blåst 
På kvällen blev det först en öl på strampen 

Sen en öl på faros.
Sen en vända till tea före vår färd fortsatte till mällis och sky
Man kan ju fundera vad vi håller på med!


Söndag
Balkong chillas
Fick detta afrikanska armband av affe istället för det afrikanska påskägget han lovade köpa mej, tänk att han kom ihåg det ännu fast det är en månad sedan han sa det :)
Sen har jag varit två turer till karperö idag. En gång för att tömma loppis bord och andra gången blev det möte! Där emellan njöt jag av kaffe på en varm och solig terass. Han tillome slumra till i solstolen en stund :)
 Och jojkarin som van talang!


2 kommentarer: