3 maj 2014

Lördag

For på lite shopping med mamma imorse. Jag fick köpt det där lilla terassborset till mina stolar! Så nu kan man njuta av kaffe och kalla drycker i stolarna i sommar ;) 
Sen skulle jag ut på en spring runda! Kände mej rätt taggad då jag for, men vet inte vad som hände! Orkade/klarade av ändast ut till skidspåret (2km) sen hade jag så tungt att andas, blodsmak i käften och det stack som fan i lungorna! Fick lov att gå resten och tillome det va tungt! Trodde fasiken jag skulle kollapsa! (Gårdagens 8km var också mycket tyngre att springa än vanligt och hade sjukt i lungorna/tungt att andas då jag kom hem! Men klarade ändå av springande igår, konstigt hur det kan ändras på en dag!) Själv e ja osäker på om det är vanlig förskylning el allergi som det är frågan om. Har reagerat så olika från vår till vår och denna "förskylning" började i tisdas då jag räfsade! 

Vackert väder men jävligt kall blåst. Tur hade jackan huva då jag började gå. 

Älskar verkligen skogen!

Och såhär i efterhand var det ju tur i oturen att inte min Väriestejuoksu betalning gick igenom eftersom jag inte skulle ha klarat av det idag. Fast fick se bilder på syrran, emmi och anna, så helt kyl ut. Men syrran tröstade å sa att int sko on gör om e int, så int hadd ja vell missa så myki int. :D Kanske en rolig upplevelse. :) 

Ätit och kollat en film! 

Nu efter syrran och sen iväg å hälsa på Mommo å moffa. Lugn lördagskväll som det värkar nu åtminstone. Känner mej jätte trött också så får se vad detta blir till! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar