6 maj 2014

Pollen

Efter att vi gick till parken med ungarna igår och det kändes som ett träningspass fick jag verkligen ta en funderare och ringde till hvc! Efter några om å men fick jag en läkartid! Blev skickad på blodprov, crp var bra! Alltså är jag inte förskyld utan mitt "hälsotillstånd" beror på pollen! Och som kan förvärras vid ansträngning ute, just då jag springer, cyklar osv!
Så nu blir det lite extra medicinering när det är somn värst och före ute träning! 
Senare, kanske efter sommarn ville läkaren att jag far på en riktigt astmakontroll för säkerhetsakull! Fast pef-mätningen och de andra olika testerna var toppen nu så kunde man ändå ha/få ansträngningsastma. Nåja he me he, hoppas på bättre och lättare tider :) Men redan efter en dos lättade det så pass så for iväg till gymmet på en timme EF move med emmi. Gick bra men trött i kroppen! 

Och idag tisdag blev det spinning och core. Nu skall jag se lite eurovisioner före jag somnar! Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar