3 oktober 2013

Städat!

Oho vilken dag! Frysit nästan hela dagen på jobbet, trött och kallt! Dåligt samvete över att jag inte fått det städat! Efter jobbet skulle jag bara ha kunnat slänga mej på soffan, dra filten över huvudet och sovit. LÄNGE! Men så blev det inte!! Började elda för att få upp värmen, plockat disk, plockat saker, torkat damm, vedrat sängkläder, tvättat, dammsugit och lite till. Hux flux hade jag 24 grader inne, blivi så pigg att jag for med Jannica å julieth på bodypump, tack å lov för det :) och med humöret på top var det jäkligt skönt att komma hem till ett städat hem och inte få dåligt samvete direkt dörren stängts efter en! Men fan en sak var ogjord, ren bäddningen!? HATAR detta moment. Men nu är detta och gjort :) Nu lite tv i sängen och så hoppas jag på en lite tidigare kväll, och att jag vaknar pigg imorgon. Och inte somnar om imorgon bitti och vaknar 20min före jag börjar jobba, så gick det idag! Tur bor man nära, så nära att jag han dricka kaffe före jag for!! Och ta en bild påvägen då jag gick :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar