17 oktober 2013

Lycka

Min sjuka hals var som bortblåst idag, förstår int! Kan den lilla mängd havtornsvatten botat min hals över natten :o ? Nåja glad e ja åtminstone :) 

Frös som aldrig förr på jobbet idag så nu har jag plockat fram vinterkläder tills imorgon. TÄNKER INTE FRYSA DÅ DET FINNS VARMA KLÄDER HEMMA!! 


Tog också en kvällspromenad i det härliga vädret. Hade lust med bodypumpen idag men ingen ork!! :/ 


Och oj vad lite snöslask piggar upp och så mycket ljusare det var ute.. 

Och lyckan i barnens ögon idag och glädjen i deras röster då de såg första snön falla <3 

Nästan så jag också blev förtjust :) eller jag blev! Men imorgon kommer jag troligen hata detta väder, då kurakläder ska på och av.. :|  det kan lika bra bli rejäla minusgrader så snön lämnar kvar istället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar