13 oktober 2013

Fest

Hjälp 160 bilder från igår, över hälften jätte suddiga haha.. 
Efter min och Annas spontana fredagskväll var jag lite trött å sliten igår morse.. 
Men fixade värdens godaste morgonmål, en hälsoplätt! 
Sen kan jag inte förstå hur jag orkar börja mixa plättsmet, steka och ännu vispa lite grädde på morgonen då man vill att allt skall gå fort. Men värt jobbet.. 

Och nu får vintern komma. Fick bort städat alla terassmöbler.. Och städade inne, bra jag! 

Sen var det dags för partajj. Syrran ställde till med fest :)

Emmi bjöd på en shot före . 



Men sen . . 





Sociala vänner nu igen!



Var en av de bättre kvällarna på länge. For till rocktails och det var faktist super kul.. Smått förvånad :) 


Och här är en bild ti dej Irre, hitta denna påvägen idag :D 
Död groda hehe

2 kommentarer: