26 oktober 2013

Älskar mitt jobb

Idag på jobbet fick jag många goda skratt. Men det bästa var då ungarna lekte att de var jag haha, det var första gången på min fyra åriga dagistants karriär jag hör något sådant :D tur var jag snäll och hade gjort god mat! Byta blöjja kunde jag också :D älskar barn och deras fantasi :) 

Sådär annars gick denna dag fort och det var riktigt skönt att jobba. Men blev nog lite på partajj humör då vi lyssnade på radio nu ikväll och jag vet att många e ute och firar halloween! :) men vi hade också disco med soppa å morotsplättar som tilltugg, så mer en så blir det inte ikväll!

Nu väntar jag bara på att så mycket bättre skall börja. Som snacks har jag dukat fram fruktbitar att doppa i grädde och som dryck blir det mineralvatten med smultronsmak!


jobb imorgon igen 6.30-19.00! 

Trevlig helj party people :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar