7 januari 2013

Måndag

Nu är jag nästan smått sur för att jag trodde värkligen jag skulle kunna lägga in någon bild från vår super styrelsefest som vi hade i lördags men icke. Och då tog jag inte en ända bild med telefon :(
 
Nåjaa lördagens styrelsefest var lyckad, IGEN!
Började med att göra mysigt på gården, spred ut facklor och sånt längs vägkanten och pulkbacken.
Lagade en lägereld som vi kunde sitta vid. Sen pulkade vi en hel del och drack minttukakao vid brasan. Festen fortsatte där inne med tre rätters. Huvudrätt var lamm. Tror det är andra gången jag äter det i hela mitt liv och jag gillar det! sådär övrit var det en super god meny vi hade. Sen bastu och badtunna, var ju en succe som alltid :) Och klockan tre kröp jag i säng här hemma. :)
 
Söndagen gick ganska fort. Vaknade och mådde hur bra som helst. For till mamma och vi fixade käk. Då kim slutade jobbet kom han och spelade lite kort med oss. Och på kvällen var jag så hurttig så jag var på ett spinningpass. Detta händer jäkligt sällan att jag är ute på fest kvällen före och klarar av att träna följande dag. Sen kollade jag och kim ännu en film. Halv nio var jag så trött så jag stupade i säng!
 
Idag var det jobb då igen och jestas vad mycket barn vi har :) nu skall jag bara äta lite kyklingsallad och sen bär det av till moster på enjo spa party. Lite så att skidning skulle ha lockat mera, men kanske imorgon :)
 
Sen har jag också fått höra en hemlighet, eller hemlighet och hemlighet. Snart vet många om det :) hihi
 
Benjamin och Emmas
bröllops kort

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar