11 januari 2013

Jobb hela dagen

Jobb och jobb på solgård har stått på mitt schema idag.
Jo de ringde från solgård två tiden och frågade om jag ville komma och jobba kväll + imorgon bitti! Ikväll jo, nej tack för lördag morgon! Man kan inte tacka nej då man ser lönespecifikationen ;) Så jag packade väskan och cyklade iväg till solgård efter jobbet! Blev överraskad över hur lätt det gick att cykla på vintern, har alltid hatat att cykla när det är snö och kan finnas hala ställen. Jobbet rullade på bra, ganska lungt :) och kl 21 fick jag ta min väska och hoppa på cykeln och cykla hem. Och oj vad tyst och lungt det var, riktigt fridfullt! Hemma igen blev det lite gårdagens flygande jakob och blogg läsande framför tvn. Har ej hunnit med någo läsande på hela veckan! Nu börjar jag bli trött i huvet och skall krypa ner hos Kim som sov redan då jag kom hem, vilket också betyder vi inte sätt varandra på hela dagen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar