24 januari 2013

:)

Varit lite tyst här, kanske för att efter jag slutat jobbet de här två senaste dagarna har jag åkt direkt till gymmet, igår var vi ännu ut en sväng på kvällen till ABC med Emmi, Joni å Irre. Sen har jag varit så trött att jag inte orkat ta mej tid och skriva något :) men idag har det fått vara en vilo dag och jag och Emmi har varit till carpella å hjälpt till att ställa i ordning till Sunes 50års kalas, känner på mej att det blir bra :) sen testade jag laga en pannkaka på kokosmjöl, urk! För det första sväller kokosmjöl jätte mycket i vätska och sen var min pannkaka ganska grynig och inte så god varm. Skall ge den en chans imorgon och äta den kall! Snart sängen och en lång natt, sovit jäkligt dåligt de senaste nätterna!

Som ni ser på sko mängden går det jäkligt mycket folk på easyfit!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar