18 september 2012

Tisdag

Kan ju börja med att jag verkligen HATAR att komma på rubriker till mina inlägg :D Blir oftas det samma, Måndag, Tisdag Onsdag osv. eller något om väder, film el cykeltur. Vet inte varifrån alla andra får så bra ideer till sina rubriker. Mina är ju alltför tråkiga! :)
 
 
 
 
I natt fick jag vakna till dendär sköna kännslan då man tittar på klockan och den visar 03.07 och man riktigt känner hur man ler och njuter av att få sova många timmar till. Så jedrans skönt. För det finns ju inget värre då man vaknar och kollar klockan och den är bara en el. två minuter före den skall ringa!!
Sen har jag då jobbat i vanlig ordning. Tänkt bli riktigt skrämd också. Kim ringde och frågade om Sarita (min jobbar kompis ännu var kvar på jobbet och jag svarade nä och hurså? Jo för då hade det smällt riktigt ordentligt i bölesvackan idag och med beskrivningen kim fått skulle det ha kunnat varit hennes bil som lämnat i kläm! Försökte ringa henne men dem satt på. Skickade ett mess och frågade om hon var oskadd och hoppades på att det inte var hon. Inget svar på kanske 45 minuter och gud vad det var lång väntan. Alla möjliga tankar han ju komma upp. Som tur kom det ett svar till sist i stil med att nej jag är oskadd och vi var på banken så kunde inte svara.! Ho vilken lättnad jag fick! Då kunde jag äta Kims lagade köttbullar som var super goda i lugn och ro!

Sen for kim på spanskakurs och jag for på ett bodypumps pass. :) känns no så bra nu efteråt!
Sen har jag svarat på några frågor till en kompistidnig, så nu har jag detta också gjort. Skönt!
Och bara jag har skrivit detta inlägg skall jag varva ner lite framför tv:n före det är dags att gå och sova, hoppas på en likadan natt som förra natten (vakna där tre och vara lycklig över att få sova många timmar till) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar