9 september 2012

Monica 21

Igår kväll for jag och emmi till monica på födelsedags fest :)
 
Födelsedagsbarnet Monica 21 år




Monica knäppte en bild på allt gott hon bakat


Blev en kväll då vi kom hem 23.30 :) Vaknade utan krapula idag åtminstone, det gjorde nog inte alla.


Idag då har jag varit först och cyklat med mamma, det blev 20km. Sen hemma igen så tvättade jag fönstrena utifrån. Visste inte att man kunde se världen så klart innifrån :) Då Kim dök upp ville jag ut och cykla igen (pga. det vackra sköna höstvädret.) Det blev 14km så saldot från idag blev sammanlagt 34km.

Senare for K å J å cykla. Passade på att far med Emmi hem till hennes föräldrar. Blev bjudna på kaffe och äppelkaka. Fick också hem äpplen. Så ikväll har jag lagat äppelmos och en äppelkaka som jag troligen fryser ner. Kan säga att jag kände mej riktigt som en husmor :) Och blev så snål på pannkaka, så vi rörde ihop en smet på måfå älskling å jag, gott blev det. :)

sex stycken koppar med mos blev det, helt perfekt till oss.

Kanske kunde ha fått lite mera färg :D
 
 
 
pannkaka med min egen gjorda mos (och hamnade åka och handla hallon sylt till kim) och gräddon.
Gonatt Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar