24 september 2012

Länkki

Vaknade till en jävla smäll idag! Kändes som att sängen försvann under mej då det skakade i golvet! Jobbet gick fort för att vara måndag. (Hade ej tantfoto idag) kolla in min oaptitliga? proteinbar till mellis :D fått kanske lite för varmt i köksskåpet! Slutade kl 17 så det var bara hem och byta om, hoppa på cykel och iväg på raska fötter kursen :) sprang en runda på 1,5km (enligt hon som drog) sex varv = 9km :) men endomondo sa 7,8 så vet ej vilket som stämmer då :) men det känns bra! Och min nya mössa var också super! Sen var jag bra hemma och duschade och for iväg efter Kims paket till posten, han hade beställt en spanska bok och dessa två :D Ne nu tror jag att jag får börja söka mej till sängs. Hoppas på att orka se underbart är kort men är tveksam. Kan också meddela att vi har det sövande varmt här inne då Kim eldat :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar