23 september 2012

Söndag

Sov länge idag, så skönt! Drack kaffe framför Nyhetsmorgon. Sen traskade jag ner till M å vi for ti Tea. Checkade in hennes ny köpta arbetsstol å skrivbordet var på kommande. :D sen åkte vi vidare till M å M för att moffas bror från Sverige var där. Sen mittiallt skulle det kokas moffas såsin, så blev där på middag. Kim kom också och hälsade på dit så satt ännu en god stund. Han bara vara hemma och vända så skulle jag vidare på styrelsemöte som blev hela fyra timmar långt kan man säga. Så nu missade jag 14 åringen i x-faktor :( var han bra?? Kan vell söka upp det på via play el vad det nu en heter.

Har sovmorgon hela nästa vecka el börjar först 9.20. Och vi har KANSKE tantfoto imorgon. Knäppt att man bara inte kan bestämma ett datum el dag för detta utan nu är det imorgon el på fredag! Har inte alls funderat vad jag skall ta på mej? Men på fredag har vi iallafall dagis grupp foto och tills dess skall jag nog fundera ut något passande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar