12 september 2012

Cykel + film

Ikväll har jag varit på cykeltur för mej själv. (Kim var på spanska kurs) Hade musik i öronen och hög växel. Känns i benen kan jag säga. Allt var frid och fröjd enda tills ja kom till singsby för då började mina växlar jävlas, eller då jag trampar så känns det som att det hoppar över nånting, precis som att man trampar tomt!! Så jävla irriterande! Man vågar ju inte stå precis då heller, ifall om det skulle just då trampa tomt! Vet int vad det beror på. Hade också ett gäng cyklister (såna med tunna cykel hjul) som cyklade förbi mej på vägen. Men fick cykla förbi två av de då de tog kiss paus såder bara vid vägkanten, ena tillomed mitt i singsby korsningen. Kände hur jag flinade då jag pedade förbi. :D nåjaa de var det! Har kollat battleship med <3 och nu väntar jag på efterlyst :) Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar