17 mars 2012

Kalas

Känner för att skriva lite såhär på morgonen :) eftersom det inte blev något inlägg igår om min dag kan jag berätta lite nu, Kim hade varit till frissan och fixat en jäklit snygg frisyr som jag älskar på honom :) ( ser nästan ur som på bilden men inte sånder söt morots färg ) sen var vi efter pappas present, tankade bilen, fan 102,xx€ helt sjukt va dyrt det är!! Sen var vi till minimani, lyxade till det med en fredags nöt innerfile biff för 7€ och Gud vad den var god :) resten av kvällen förblev lugn :) och idag vaknade jag 8.30 kan inte föstå hur jag är så pigg på heljarna och Jippii imorgon är Kim ledig och vi får vakna upp tillsammans :) nu har jag druckit kaffe och kollar tv, funderar vad man skall hitta på nu tills Kim kommer hem, kan ju inte städa för det gjorde Kim i torsdas (på begäran) :D sen blir det pappas 50 års kalas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar